Age : 31 Signe chinois : Localisation : Le mistral Messages : 207
Qui suis je? Coté coeur: Je suis amoureux de...//Coeur a prendre! Lieu de Naissance: Date et Lieu de Naissance Profession/Statut: Profession/Statut
Sujet: Re: La jukebox Dim 23 Jan 2011 - 12:24
Rihanna: Only Girl (in the world)
Invité Invité
Sujet: Re: La jukebox Dim 23 Jan 2011 - 15:31
Antonio Vivaldi : Les quatres saisons
Invité Invité
Sujet: Re: La jukebox Dim 23 Jan 2011 - 15:32
Guillaume Leserman a écrit:
Manau : La tribu de Dana
Céline Frémont ~ Mère comblée ~
Age : 36 Signe chinois : Localisation : Marseille Messages : 1592 RP? : Co adjointe de MATECO13
Qui suis je? Coté coeur: Virginie Mirbeau Lieu de Naissance: 24/09/74 Profession/Statut: Co adjointe de Matec 13
Sujet: Re: La jukebox Mer 26 Jan 2011 - 22:51
CELLE LA JE PEUT L'ÉCOUTER EN BOUCLE TELLEMENT J'ADORE!!!!!
Jean-Baptiste Gauthier Modérateur
Qui suis je? Coté coeur: Je suis amoureux de...//Coeur a prendre! Lieu de Naissance: Ou est quand est né votre personnage ? Profession/Statut: J'ai du succès dans mes affaires
Sujet: Re: La jukebox Jeu 27 Jan 2011 - 14:36
Gilbert Becaud : L'indifférence :coeurx:
Age : 36 Signe chinois : Localisation : Marseille Messages : 1592 RP? : Co adjointe de MATECO13
Qui suis je? Coté coeur: Virginie Mirbeau Lieu de Naissance: 24/09/74 Profession/Statut: Co adjointe de Matec 13
Qui suis je? Coté coeur: Je suis amoureux de...//Coeur a prendre! Lieu de Naissance: Ou est quand est né votre personnage ? Profession/Statut: J'ai du succès dans mes affaires
Sujet: Re: La jukebox Lun 7 Mar 2011 - 13:41
Diddy : Coming home
Nicolas Barrel ~ L'avocat Choux ~
Age : 44 Signe chinois : Localisation : A Phénicie ou au Mistral Age du perso : 38 ans Messages : 1284 RP? : 7/7
Qui suis je? Coté coeur: Je suis amoureux de...//Johanna Marci Lieu de Naissance: 18 novembre 1980 à Montpellier Profession/Statut: Profession: Avocat
Sujet: Re: La jukebox Lun 7 Mar 2011 - 20:46
Invité Invité
Sujet: Re: La jukebox Lun 7 Mar 2011 - 20:58
Jenifer : La vérité
Nicolas Barrel ~ L'avocat Choux ~
Age : 44 Signe chinois : Localisation : A Phénicie ou au Mistral Age du perso : 38 ans Messages : 1284 RP? : 7/7
Qui suis je? Coté coeur: Je suis amoureux de...//Johanna Marci Lieu de Naissance: 18 novembre 1980 à Montpellier Profession/Statut: Profession: Avocat
Sujet: Re: La jukebox Ven 11 Mar 2011 - 21:02
Les Enfoirés ----> L'Assassymphonie
Invité Invité
Sujet: Re: La jukebox Sam 12 Mar 2011 - 10:47
Elodie Frégé : Il en faut
Sujet: Re: La jukebox Mer 23 Mar 2011 - 22:17
J'ADOOOOOOOORRRE Plus fan y'a pas! (le montage est énorme et la nana encore plus drole!! Le oh-my-god doublé du héro of the day avec les bras en l'air... E N O R M E!!!)
LYRICS I'm backin' up, backin' up, backin' up, backin' up Cause my daddy taught me good I'm backin' the hell outta there And I'm like oh my God, oh my God, my God
I'm backin' up, backin' up, backin' up, backin' up Cause my daddy taught me good And I think maybe I should faint. But I don't. (NO.) My daddy taught me good.
I was putting one more type of coffee in my coffee cup And outta the corner of my eyes I saw two guys come in One with a black hoodie, one with a white hoodie. Black hoodie. (White hoodie!) White hoodie. (Black hoodie!)
They said, "WE WANT YOUR MONEY EVERYBODY DOWN!" And I'm like, "Oh UGH! Why did I need coffee now?!" And soooooo The guy in black starts comin' down, comin' down down down down
(Chorus)
So I backed farther and farther away, And I'm like, don't look don't look don't look. And he comes right to me and he goes, Get down now! Get down now! And I just drop to my knee, see my little knee.
And, and then when I figure I'm safe I'm like, countin' to two thousand. And I don't hear nothin'....Nothin! Then I hear: BOOM BOOM BOOM! I'm like, Ohhhmigod they're dead!
(Chorus)
And I'm like I'm gonna have to find all my friends dead, And then they were laughing (ha ha), They shot the robber!
Hero of the day, saved my life, saved my life! They shot the robber! Hero of the day, saved my life. Mi amigos, he's a hero.